GY.I.KBejelentkezéssel, regisztrációval, adatbiztonsággal kapcsolatos kérdések1. Miért érdemes a CCT.HU Irodatechnikai webáruház oldalára regisztrálni?
2. Hogyan lehet a CCT.HU Irodatechnikai webáruház oldalára regisztrálni?Kattintson a Regisztráció menüpontra. A regisztrációnál a nevét, e-mail címét, számlázási és szállítási címét, telefonszámát és megerősített jelszavát szükséges megadnia. Amennyiben Ön már regisztrálta agát áruházunkban, és szeretne bejelentkezni, egyszerűen csak írja be e-mail címét és jelszavát a megfelelő helyre. 3. Hogyan lehet a CCT.HU Irodatechnikai webáruház oldalára belépni?A belépés ablakba írja be a regisztrációkor megadott e-mail címét és jelszavát. 4. Mi a teendő elvesztett, elfelejtett jelszó esetén?Kattintson az „elfelejtett jelszó” menüre a Belépés bokszon belül az oldal jobb felső részén. Adja meg a regisztrációkor megadott e-mail címét. Amennyiben a megadott e-mail címen történt korábban regisztráció, akkor az ott megadott jelszót töröljük és egy új - rendszer által generált - jelszót elküldünk a megadott e-mail címre. Így be tud jelentkezhet a saját fiókjába. Javasoljuk, hogy változtassa meg az újonnan kapott jelszavát. 5. Hogyan tudom módosítani az adataimat?A regisztráció során megadott adatait bármikor megváltoztathatja az „adatok módosítása” menüre kattintva, melyet a Belépés bokszon belül az oldal jobb felső részén talál. 6. Mit történik a regisztráció során megadott adataimmal?A regisztrációs során megadott adatokat rögzítjük, melyhez csak az adatkezelő fér hozzá. Az adatkezelés a következő céllal történik:
Az adatvédelemről szóló részletes nyilatkozatunkat itt olvashatja. 7. Le tudok-e iratkozni a hírlevélről?Igen, természetesen lehetőség van a leiratkozásra. Amennyiben korábban feliratkozott a hírlevelünkre és úgy dönt, hogy a későbbiekben nem kíván információt kapni a cégünktől, akkor kattintson az „adatok módosítása” menüre és ott jelezze a hírlevél leiratkozást. Kollegáink a leiratkozási kérelmét 2 munkanapon teljesítik. 8. Meg tudom-e a regisztrációmat szüntetni?Igen, természetesen lehetőség van a regisztráció megszüntetésére. Amennyiben korábban regisztrált a www.cct.hu oldalunkra és úgy dönt, hogy szeretné törölni a regisztrációját akkor, kattintson az „adatok módosítása” menüre és ott jelezze a regisztráció megszüntetését. Kollegáink a megszüntetési kérelmét 2 munkanapon teljesítik. Vásárlással kapcsolatos kérdések a webáruházban1. Hogyan tudok a CCT.HU Irodatechnikai webáruházban vásárolni?
*A megrendelés elküldése regisztráció nélkül is lehetséges! Amennyiben regisztrálni szeretne, a jövőben regisztrált felhasználóként be tud lépni és azonnal el tudja küldeni megrendelését a szállítási és számlázási adatok megadása nélkül! Fontos, ügyeljen az adatok pontosságára, hiszen a megadott adatok alapján kerül számlázára, illetve szállításra a termék. A regisztrációt egyszer kell végrehajtania, későbbi vásárlások alkalmával ezt a lépést már nem kell elvégeznie. 2. Az áruházban lévő termékeket meg lehet-e személyesen, az üzletben vásárolni?Természetesen, de előbb feltétlenül szükséges a kívánt termék megrendelésére az áruházon keresztül azért, mert csak így tudjuk garantálni a megjelent árat, és az árukészletet. A megrendelés véglegesítésénél az áru átvételének módja menüpont alatt válassza a \"személyes átvétel\" megjegyzést! Munkatársunk telefonon értesíti, ha átvehető a megrendelt termék. 3. Hogyan tudok terméket törölni a rendelésemből?A kosárban található termék melletti törlés ikonra kattintva törölheti az adott terméket a kosárból. 4. Kapok igazolást a megrendelésről?A megrendeléséről a webáruházunk egy válasz e-mailt küld Önnek, melyben részletesen visszaigazoljuk a vásárlást, ezzel is megelőzhetjük az esetleges téves rendeléseket. 5. Mennyi idő alatt kapom meg a megrendelt terméket?A megrendelt terméket általában 2-3 nap alatt eljuttatjuk az Ön által megadott címre futárcég segítségével. Amennyiben egy adott termék „rendelésre” státuszban van, akkor a szállítási határidő kb. 2 hét. Amennyiben ezektől az esetektől eltér a szállítási határidő, akkor a megadott elérhetőségen felvesszük a kapcsolatot Önnel. 6. Milyen módon fizethetek az Önök webáruházában?Az áru átvételekor készpénzben vagy bizonyos esetekben bankkártyával a futárnak (utánvét), vagy lehetősége van előre utalással, illetve az üzletünkben készpénzzel és bankkártyával fizetni megrendelt termékekért. 7. Mi történik, ha nem vagyok otthon?A GLS Hungary Kft. a küldeményt két alkalommal kísérli meg kézbesíteni a Címzett részére. Amennyiben az első kézbesítési kísérlet nem vezetett eredményre, a GLS Hungary Kft. a következő napon újra megkísérli a kézbesítést. A második kézbesítési kísérlet sikertelensége esetén a GLS Hungary Kft. a CCT.HU webáruháznak visszaszállítja a csomagot. A Magyar Posta a küldeményt két alkalommal kísérli meg kézbesíteni a Címzett részére. Amennyiben az első kézbesítési kísérlet nem vezetett eredményre, a Magyar Posta a következő napon újra megkísérli a kézbesítést. A második kézbesítési kísérlet sikertelensége esetén a Posta a címhelyen ismételten értesítőt hagy, melyen feltünteti azt a kézbesítési pontot, illetve őrzési időt, ahol és ameddig a küldeményt a jogosult átveheti. Elállással kapcsolatos kérdések a webáruházban1. Meggondolhatjuk magunkat és visszaléphetünk a vásárlástól az interneten rendelt termék átvétele után?Igen, a távollevők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet alapján úgynevezett elállási jog (a termék visszaküldésének joga, visszaküldési garancia) illet meg bennünket internetes vásárlás esetén, és e jogot néhány kivételtől eltekintve minden esetben gyakorolhatjuk 2. Mi az az elállási jog?Az elállási jog azt jelenti, hogy az interneten megkötött szerződéstől jogszabályi felhatalmazás alapján egyoldalúan visszaléphetünk és a termék visszaküldése esetén követelhetjük a kereskedőtől az általunk kifizetett összeg visszatérítését. Az elállási jog kompenzálja azt, hogy a vásárlás előtt nem volt lehetőségünk a termék megvizsgálására, kipróbálására, illetve üzembe helyezésére. 3. Kell-e indokolnunk a szerződéstől való elállásunkat?Nem, a szerződéstől való elállásunk esetén nem vagyunk kötelesek a kereskedő kérésére magyarázatot adni az elállás okára. Tehát a szerződésnek megfelelő, hibátlanul működő és a rendeltetésszerű használatra alkalmas termék esetén is gyakorolhatjuk elállási jogunkat. Természetesen az esetek többségében az elállásra az adhat okot, hogy a kiszállított termék mégsem olyan, mint amilyennek a honlapon közölt leírás alapján elképzeltük, vagy bármilyen okból nem felel meg az elvárásainknak. 4. Milyen időtartamon belül gyakorolhatjuk elállási jogunkat?A termék átvételétől és a szolgáltatás igénybevételére vonatkozó szerződés megkötésétől számított 14 munkanapon (nem naptári nap!) belül élhetünk elállási jogunkkal. Az általános szabályok szerint a 8 munkanapos határidőbe a termék átvételének, illetve szolgáltatás esetén a szerződéskötés napja nem számít bele. Lássunk egy példát: Ha a terméket a futárcég egy csütörtöki napon szállítja ki részünkre, a 14 munkanapos elállási határidő a pénteki napon kezdődik. A szombat és vasárnap nem munkanap, ezért az elállási határidő második napja a következő hét hétfője. E hét péntekje még csak az elállási határidő 6. munkanapjának számít, a szombatot és vasárnapot ismételten nem kell figyelembe venni, azaz a nyolc munkanapos határidő csak a következő hét keddjén, 24 órakor jár le. Természetesen a 14 munkanapos határidő alatt bármikor elállhatunk a szerződéstől, de a jóhiszeműség és a tisztesség általános követelménye szerint a termék átvételét követően, annak felpróbálása, megvizsgálása és a rendeltetésszerű használatra való alkalmasságáról történő megbizonyosodás után haladéktalanul döntsünk a termék megtartásáról vagy esetleges visszaküldéséről. 5. Előfordulhat olyan eset, hogy a 14 munkanapos elállási határidő meghosszabbodik?Igen, amennyiben az eladó a webáruház honlapján nem tájékoztatja potenciális vásárlóit az elállási jog meglétéről vagy hiányáról, e jog gyakorlásának határidejéről, valamint feltételeiről és szabályairól, akkor az elállási határidő a fogyasztó teljes körű tájékoztatásának megtörténtéig, de legfeljebb az elállási határidő kezdő időpontjától számított 3 hónapig meghosszabbodik. Ezért is fontos az utólagos bizonyíthatóság érdekében, hogy a vásárlás előtt nyomtassuk ki a honlapon hozzáférhető tájékoztatást (az általános szerződési feltételeket, üzletszabályzatot). 6. Milyen módon tudjuk igazolni a termék átvételének a napját?A termék átvételének napját elsősorban a termékhez mellékelt számlán (nyugtán) szereplő teljesítési időpont alapján tudjuk igazolni az eladó felé. Előfordulhat, ezért figyeljünk arra, hogy a termék tényleges átvételének a napja későbbi, mint a számlán feltüntetett teljesítési időpont, ezért az elállásra rendelkezésre álló 14 munkanapos időtartam akár néhány nappal meg is rövidülhet. Sajnos a kisebb webáruházak sok esetben még számlát (nyugtát) sem mellékelnek a termékhez, ezért célszerű – amennyiben mód van rá – a termék átvételekor az átvételi elismervényről egy másolatot kérni, vagy arra a futárral vagy a postai alkalmazottal az átvétel tényleges napját ráírattatni. 7. Kipróbálhatjuk-e, használhatjuk-e a terméket az elállási határidő alatt?Természetesen igen, hiszen pontosan ez az elállási jog lényege, hogy a 14 munkanapos határidő alatt megbizonyosodhassunk arról, hogy a termék alkalmas a rendeltetésszerű használatra és megfelel az egyéni használati céljaink teljesítésére, tehát a csomagolás felbontása és a termék kipróbálása nem vezet az elállási jogunk elvesztéséhez (kivéve CD és DVD lemezek esetében). Mint ahogyan utaltunk már rá, amint eldöntöttük, hogy nincsen szükségünk a termékre, ezt követően már ne használjuk, óvjuk meg állagát, hogy minél jobb állapotban tudjuk azt a kereskedőnek visszajuttatni. 8. Milyen formában kell közölnünk a szerződéstől való elállásunkat az eladóval?Elállási szándékunkat szóban (telefonon), postai úton (célszerű tértivevényes levélben) és e-mailben is kifejezésre juttathatjuk, akkor is, ha a kereskedő az elállási jog gyakorlásának valamelyik formáját a honlapon közzétett általános szerződési feltételekben kizárja. Az utólagos bizonyíthatóság érdekében javasolt, hogy elállási nyilatkozatunkat elsősorban az eladónak a webáruház honlapján közzétett e-mail címére küldjük el. Természetesen, amennyiben a vállalkozás rendelkezik üzlethelyiséggel vagy vevőszolgálattal, elállási nyilatkozatunkat személyesen is átadhatjuk és az eladóval igazolt módon átvetethetjük. A terméket csak akkor küldjük vissza, ha az eladó nem zárkózott el a termék visszavételétől, mivel ellenkező esetben, a termék visszaküldése után már a termék sem lesz a birtokunkban és kérdéses, hogy az eladó egyáltalán visszafizeti-e az általunk kifizetett összeget. 9. Milyen következményekkel jár a szerződéstől való elállás?Elállás esetén, az interneten megkötött szerződés a szerződéskötés napjára visszamenőleg kerül megszüntetésre, ezért olyan helyzetet kell teremteni, mintha a fogyasztó meg sem rendelte volna a terméket az online shopban. Ez azt is jelenti, hogy a fogyasztó köteles a terméket saját költségén visszajuttatni az eladó részére, az eladó pedig köteles legkésőbb 30 napon belül a fogyasztó által kifizetett teljes összeget visszatéríteni. 10. Milyen költségeket kell a fogyasztónak viselnie a szerződéstől való elállásakor?A hivatkozott rendelet egyértelműen úgy rendelkezik, hogy a fogyasztó elállásával összefüggésben kizárólag a termék eladó részére történő visszaküldésének költségeit köteles viselni, ezért a terméket nem adhatjuk fel utánvétellel vagy portóval. Az eladó az elállás miatt sem kötbérfizetési kötelezettséget, sem bármilyen pénzbeli büntetést nem róhat a fogyasztóra. Ezzel összefüggésben a termék ingyenes kiszállításának díját sem lehet utólag a fogyasztóra terhelni. A termék esetleges rendeltetésszerű használatáért használati díjat és az emiatt fellépő esetleges értékcsökkenés (karcolások) megtérítését sem lehet a fogyasztótól követelni, de amennyiben a terméket nem rendeltetésszerűen használtuk, az eladó kártérítést követelhet a termék esetleges meghibásodása, károsodása és értékcsökkenése miatt. 11. Minden internetes szerződés esetén megilleti a fogyasztót az elállási jog?Nem, mivel a rendelet tételesen felsorolja azokat az esetköröket, amikor nem gondolhatjuk meg magunkat a termék átvétele vagy a szolgáltatásra vonatkozó szerződéskötés után. Feltétlenül tudnunk kell azokról az esetekről, amikor nem gyakorolhatjuk elállási jogunkat, hogy a vásárlási döntésünk előtt ezt a körülményt is mérlegelhessük. 12. Az online kereskedő meghatározhat-e a rendelet szabályaitól eltérő, a fogyasztóra nézve hátrányosabb szerződési feltételeket?Nem, mivel a rendelet szabályaitól csak a fogyasztóra nézve előnyösebb, kedvezőbb módon lehet eltérni, például 14 munkanapnál hosszabb elállási határidő biztosításával. Emellett az eladó biztosíthatja az elállási jogot olyan termékekre is, amelyek esetén egyébként a rendelet kizárja a fogyasztó szerződéstől való visszalépését. 13. Melyik jogszabály határozza meg azokat az esetköröket, amikor nem gyakorolhatjuk az elállási jogot a termék átvétele után?Ezeket az eseteket szintén a távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet (rendelet) sorolja fel. 14. Visszakövetelhetem a vételárat olyan termék esetén, amelyet kifejezetten a saját kívánságomra, egyedi utasításaim alapján készítettek, állítottak elő?Nem, mivel a vállalkozások nem kötelesek olyan termékek feltétlen visszavételére, amely a fogyasztó személyéhez kötött, illetve amelyet a fogyasztó egyedi utasításai alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő. Ha ezekben az esetekben elfogadnánk az elállási jog gyakorlását, akkor gazdaságilag értéktelenné válna a dolog, hiszen a kereskedő már nem tudná a kizárólag az azt megrendelő fogyasztó számára értékkel bíró egyedi jellegű terméket más vevő számára értékesíteni. 15. Mikor veszítjük el elállási jogunkat műsoros CD, DVD lemez, illetve számítógépes szoftverek vásárlásakor?A lemezen tárolt szerzői művek (CD, DVD), valamint a számítógépes szoftverek esetében akkor nem gyakorolhatjuk elállási jogunkat, ha a csomagolást (védőfóliát) már felbontottuk, hiszen ilyenkor lehetővé válik számunkra a szerzői jogi védelem alá eső termék használata, valamint többszörözése is, amelyért szerzői jogdíjat kellene fizetni. Ha azonban a terméket az eredeti csomagolásban, felbontatlanul visszaküldjük vagy visszavisszük az eladó üzletébe, az eladó köteles az általunk kifizetett összeget részünkre visszafizetni. Egyéb kérdések a webáruházzal kapcsolatosan1. Hova fordulhatok észrevételemmel, panaszommal, kérdésemmel?Észrevételeit a címen, illetve az Ügyfélszolgálat menüpont alatt várjuk. Ügyfélszolgálat Információk
Csatlakozz hozzánk Kövess minket facebook-on is, hogy az elsők között értesülhess akcióinkról, híreinkről. Kyocera Az Észak-alföldi régió Kiemelt Értékesítési Partnere, Garanciális Szervize. Tudjon meg többet a Kyocera termékeiről és szolgáltatásairól. Sikeres pályázatok Hírlevél Kérjük adja meg e-mail címét, és iratkozzon fel hírlevelünkre, ha szeretne értesülni legújabb akciós ajánlatainkról, híreinkről!
|