GY.I.K

Bejelentkezéssel, regisztrációval, adatbiztonsággal kapcsolatos kérdések

1. Miért érdemes a CCT.HU Irodatechnikai webáruház oldalára regisztrálni?

  • A regisztráció lehetővé teszi az oldal használóinak a pontos azonosítását.
  • Megkönnyíti további vásárlásait, mert az elérhetőségeivel kapcsolatos információkat nem kell többé begépelnie, azok automatikusan kitöltődnek.
  • Ha regisztrálta magát és bejelentkezett, megjelenik saját felhasználói menüje, ahol módosíthatja személyes adatlapját, ellenőrizheti és nyomon követheti vásárlásait.
  • Naprakész értesítést kérhet akcióinkról és újdonságainkról hírlevél formájában.
  • Mentett kosár.
  • Korábban vásárolt termékek, vagy megtekintett termékek megtekintése.

2. Hogyan lehet a CCT.HU Irodatechnikai webáruház oldalára regisztrálni?

Kattintson a Regisztráció menüpontra. A regisztrációnál a nevét, e-mail címét, számlázási és szállítási címét, telefonszámát és megerősített jelszavát szükséges megadnia. Amennyiben Ön már regisztrálta agát áruházunkban, és szeretne bejelentkezni, egyszerűen csak írja be e-mail címét és jelszavát a megfelelő helyre.

3. Hogyan lehet a CCT.HU Irodatechnikai webáruház oldalára belépni?

A belépés ablakba írja be a regisztrációkor megadott e-mail címét és jelszavát.

4. Mi a teendő elvesztett, elfelejtett jelszó esetén?

Kattintson az „elfelejtett jelszó” menüre a Belépés bokszon belül az oldal jobb felső részén. Adja meg a regisztrációkor megadott e-mail címét. Amennyiben a megadott e-mail címen történt korábban regisztráció, akkor az ott megadott jelszót töröljük és egy új - rendszer által generált - jelszót elküldünk a megadott e-mail címre. Így be tud jelentkezhet a saját fiókjába. Javasoljuk, hogy változtassa meg az újonnan kapott jelszavát.

5. Hogyan tudom módosítani az adataimat?

A regisztráció során megadott adatait bármikor megváltoztathatja az „adatok módosítása” menüre kattintva, melyet a Belépés bokszon belül az oldal jobb felső részén talál.

6. Mit történik a regisztráció során megadott adataimmal?

A regisztrációs során megadott adatokat rögzítjük, melyhez csak az adatkezelő fér hozzá. Az adatkezelés a következő céllal történik:

  • A honlap látogatóinak a Honlapon keresztül elérhető szolgáltatások igénybevételéhez szükséges azonosítása.
  • A honlapon történő szerződéskötés és igény szerint a kiszállítás lehetővé tétele.
  • A szolgáltatások nyújtásának, a teljesítés megfelelőségének dokumentálása, számlázás.
  • Illetéktelenek személyes adatokhoz való hozzáférésének megakadályozása.
  • A törvény által elrendelt adatkezelések és adatszolgáltatások teljesíthetősége.

Az adatvédelemről szóló részletes nyilatkozatunkat itt olvashatja.

7. Le tudok-e iratkozni a hírlevélről?

Igen, természetesen lehetőség van a leiratkozásra. Amennyiben korábban feliratkozott a hírlevelünkre és úgy dönt, hogy a későbbiekben nem kíván információt kapni a cégünktől, akkor kattintson az „adatok módosítása” menüre és ott jelezze a hírlevél leiratkozást. Kollegáink a leiratkozási kérelmét 2 munkanapon teljesítik.

8. Meg tudom-e a regisztrációmat szüntetni?

Igen, természetesen lehetőség van a regisztráció megszüntetésére. Amennyiben korábban regisztrált a www.cct.hu oldalunkra és úgy dönt, hogy szeretné törölni a regisztrációját akkor, kattintson az „adatok módosítása” menüre és ott jelezze a regisztráció megszüntetését. Kollegáink a megszüntetési kérelmét 2 munkanapon teljesítik.



Vásárlással kapcsolatos kérdések a webáruházban

1. Hogyan tudok a CCT.HU Irodatechnikai webáruházban vásárolni?

  • A baloldali menük, vagy a jobb felső sarokban található „keresés” funkció segítségével válassza ki az Ön által keresett terméket.
  • A megvásárolni kívánt terméket helyezze a kosárba
  • Amennyiben szeretne további terméket kosárba helyezni, válassza a „vissza a termékekhez” gombot. Ha nem szeretne további terméket vásárolni, ellenőrizze a megvásárolni kívánt termék darabszámát. A „törlés” gombra kattintva törölheti a kosár tartalmát. Mennyiség megadását követően automatikusan frissül a kosár tartalma. Majd kattintson a „tovább a pénztárhoz” gombra.
  • Amennyiben nem regisztrált felhasználó, akkor adja meg szállítási és számlázási adatait. A felhasználási feltételekről kérjük, mindenképpen tájékozódjon és, ha megismerte és fogadja, akkor ezt jelölje. Amennyiben regisztrált felhasználó, akkor jelentkezzen be és ezt a menüpontot nem kell végrehajtania.
  • Az ön által igényelt szállítási és fizetési mód kiválasztása.
  • Az adatok megadását követően kattintson a Rendelés befejezése gombra.
  • Ellenőrizze még egyszer az Ön által megadott adatokat. Amennyiben rendben találja, akkor kattintson a Rendelés feladása gombra a rendelés véglegesítéséhez.
  • E-mail-ben a megrendelés elküldését követően visszaigazolást kap.
  • A beérkezett megrendelését, amennyiben valami nem teljesen egyértelmű akkor telefonon, vagy e-mailen visszaigazoljuk, illetve egyeztetjük az adatokat!

*A megrendelés elküldése regisztráció nélkül is lehetséges! Amennyiben regisztrálni szeretne, a jövőben regisztrált felhasználóként be tud lépni és azonnal el tudja küldeni megrendelését a szállítási és számlázási adatok megadása nélkül! Fontos, ügyeljen az adatok pontosságára, hiszen a megadott adatok alapján kerül számlázára, illetve szállításra a termék. A regisztrációt egyszer kell végrehajtania, későbbi vásárlások alkalmával ezt a lépést már nem kell elvégeznie.

2. Az áruházban lévő termékeket meg lehet-e személyesen, az üzletben vásárolni?

Természetesen, de előbb feltétlenül szükséges a kívánt termék megrendelésére az áruházon keresztül azért, mert csak így tudjuk garantálni a megjelent árat, és az árukészletet. A megrendelés véglegesítésénél az áru átvételének módja menüpont alatt válassza a \"személyes átvétel\" megjegyzést! Munkatársunk telefonon értesíti, ha átvehető a megrendelt termék.

3. Hogyan tudok terméket törölni a rendelésemből?

A kosárban található termék melletti törlés ikonra kattintva törölheti az adott terméket a kosárból.

4. Kapok igazolást a megrendelésről?

A megrendeléséről a webáruházunk egy válasz e-mailt küld Önnek, melyben részletesen visszaigazoljuk a vásárlást, ezzel is megelőzhetjük az esetleges téves rendeléseket.

5. Mennyi idő alatt kapom meg a megrendelt terméket?

A megrendelt terméket általában 2-3 nap alatt eljuttatjuk az Ön által megadott címre futárcég segítségével. Amennyiben egy adott termék „rendelésre” státuszban van, akkor a szállítási határidő kb. 2 hét. Amennyiben ezektől az esetektől eltér a szállítási határidő, akkor a megadott elérhetőségen felvesszük a kapcsolatot Önnel.

6. Milyen módon fizethetek az Önök webáruházában?

Az áru átvételekor készpénzben vagy bizonyos esetekben bankkártyával a futárnak (utánvét), vagy lehetősége van előre utalással, illetve az üzletünkben készpénzzel és bankkártyával fizetni megrendelt termékekért.

7. Mi történik, ha nem vagyok otthon?

A GLS Hungary Kft. a küldeményt két alkalommal kísérli meg kézbesíteni a Címzett részére.

Amennyiben az első kézbesítési kísérlet nem vezetett eredményre, a GLS Hungary Kft. a következő napon újra megkísérli a kézbesítést. A második kézbesítési kísérlet sikertelensége esetén a GLS Hungary Kft. a CCT.HU webáruháznak visszaszállítja a csomagot.



A Magyar Posta a küldeményt két alkalommal kísérli meg kézbesíteni a Címzett részére.

Amennyiben az első kézbesítési kísérlet nem vezetett eredményre, a Magyar Posta a következő napon újra megkísérli a kézbesítést. A második kézbesítési kísérlet sikertelensége esetén a Posta a címhelyen ismételten értesítőt hagy, melyen feltünteti azt a kézbesítési pontot, illetve őrzési időt, ahol és ameddig a küldeményt a jogosult átveheti.



Elállással kapcsolatos kérdések a webáruházban

1. Meggondolhatjuk magunkat és visszaléphetünk a vásárlástól az interneten rendelt termék átvétele után?

Igen, a távollevők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet alapján úgynevezett elállási jog (a termék visszaküldésének joga, visszaküldési garancia) illet meg bennünket internetes vásárlás esetén, és e jogot néhány kivételtől eltekintve minden esetben gyakorolhatjuk

2. Mi az az elállási jog?

Az elállási jog azt jelenti, hogy az interneten megkötött szerződéstől jogszabályi felhatalmazás alapján egyoldalúan visszaléphetünk és a termék visszaküldése esetén követelhetjük a kereskedőtől az általunk kifizetett összeg visszatérítését. Az elállási jog kompenzálja azt, hogy a vásárlás előtt nem volt lehetőségünk a termék megvizsgálására, kipróbálására, illetve üzembe helyezésére.

3. Kell-e indokolnunk a szerződéstől való elállásunkat?

Nem, a szerződéstől való elállásunk esetén nem vagyunk kötelesek a kereskedő kérésére magyarázatot adni az elállás okára. Tehát a szerződésnek megfelelő, hibátlanul működő és a rendeltetésszerű használatra alkalmas termék esetén is gyakorolhatjuk elállási jogunkat. Természetesen az esetek többségében az elállásra az adhat okot, hogy a kiszállított termék mégsem olyan, mint amilyennek a honlapon közölt leírás alapján elképzeltük, vagy bármilyen okból nem felel meg az elvárásainknak.

4. Milyen időtartamon belül gyakorolhatjuk elállási jogunkat?

A termék átvételétől és a szolgáltatás igénybevételére vonatkozó szerződés megkötésétől számított 14 munkanapon (nem naptári nap!) belül élhetünk elállási jogunkkal. Az általános szabályok szerint a 8 munkanapos határidőbe a termék átvételének, illetve szolgáltatás esetén a szerződéskötés napja nem számít bele.

Lássunk egy példát: Ha a terméket a futárcég egy csütörtöki napon szállítja ki részünkre, a 14 munkanapos elállási határidő a pénteki napon kezdődik. A szombat és vasárnap nem munkanap, ezért az elállási határidő második napja a következő hét hétfője. E hét péntekje még csak az elállási határidő 6. munkanapjának számít, a szombatot és vasárnapot ismételten nem kell figyelembe venni, azaz a nyolc munkanapos határidő csak a következő hét keddjén, 24 órakor jár le.

Természetesen a 14 munkanapos határidő alatt bármikor elállhatunk a szerződéstől, de a jóhiszeműség és a tisztesség általános követelménye szerint a termék átvételét követően, annak felpróbálása, megvizsgálása és a rendeltetésszerű használatra való alkalmasságáról történő megbizonyosodás után haladéktalanul döntsünk a termék megtartásáról vagy esetleges visszaküldéséről.

5. Előfordulhat olyan eset, hogy a 14 munkanapos elállási határidő meghosszabbodik?

Igen, amennyiben az eladó a webáruház honlapján nem tájékoztatja potenciális vásárlóit az elállási jog meglétéről vagy hiányáról, e jog gyakorlásának határidejéről, valamint feltételeiről és szabályairól, akkor az elállási határidő a fogyasztó teljes körű tájékoztatásának megtörténtéig, de legfeljebb az elállási határidő kezdő időpontjától számított 3 hónapig meghosszabbodik. Ezért is fontos az utólagos bizonyíthatóság érdekében, hogy a vásárlás előtt nyomtassuk ki a honlapon hozzáférhető tájékoztatást (az általános szerződési feltételeket, üzletszabályzatot).

6. Milyen módon tudjuk igazolni a termék átvételének a napját?

A termék átvételének napját elsősorban a termékhez mellékelt számlán (nyugtán) szereplő teljesítési időpont alapján tudjuk igazolni az eladó felé. Előfordulhat, ezért figyeljünk arra, hogy a termék tényleges átvételének a napja későbbi, mint a számlán feltüntetett teljesítési időpont, ezért az elállásra rendelkezésre álló 14 munkanapos időtartam akár néhány nappal meg is rövidülhet. Sajnos a kisebb webáruházak sok esetben még számlát (nyugtát) sem mellékelnek a termékhez, ezért célszerű – amennyiben mód van rá – a termék átvételekor az átvételi elismervényről egy másolatot kérni, vagy arra a futárral vagy a postai alkalmazottal az átvétel tényleges napját ráírattatni.

7. Kipróbálhatjuk-e, használhatjuk-e a terméket az elállási határidő alatt?

Természetesen igen, hiszen pontosan ez az elállási jog lényege, hogy a 14 munkanapos határidő alatt megbizonyosodhassunk arról, hogy a termék alkalmas a rendeltetésszerű használatra és megfelel az egyéni használati céljaink teljesítésére, tehát a csomagolás felbontása és a termék kipróbálása nem vezet az elállási jogunk elvesztéséhez (kivéve CD és DVD lemezek esetében). Mint ahogyan utaltunk már rá, amint eldöntöttük, hogy nincsen szükségünk a termékre, ezt követően már ne használjuk, óvjuk meg állagát, hogy minél jobb állapotban tudjuk azt a kereskedőnek visszajuttatni.

8. Milyen formában kell közölnünk a szerződéstől való elállásunkat az eladóval?

Elállási szándékunkat szóban (telefonon), postai úton (célszerű tértivevényes levélben) és e-mailben is kifejezésre juttathatjuk, akkor is, ha a kereskedő az elállási jog gyakorlásának valamelyik formáját a honlapon közzétett általános szerződési feltételekben kizárja. Az utólagos bizonyíthatóság érdekében javasolt, hogy elállási nyilatkozatunkat elsősorban az eladónak a webáruház honlapján közzétett e-mail címére küldjük el. Természetesen, amennyiben a vállalkozás rendelkezik üzlethelyiséggel vagy vevőszolgálattal, elállási nyilatkozatunkat személyesen is átadhatjuk és az eladóval igazolt módon átvetethetjük.

A terméket csak akkor küldjük vissza, ha az eladó nem zárkózott el a termék visszavételétől, mivel ellenkező esetben, a termék visszaküldése után már a termék sem lesz a birtokunkban és kérdéses, hogy az eladó egyáltalán visszafizeti-e az általunk kifizetett összeget.

9. Milyen következményekkel jár a szerződéstől való elállás?

Elállás esetén, az interneten megkötött szerződés a szerződéskötés napjára visszamenőleg kerül megszüntetésre, ezért olyan helyzetet kell teremteni, mintha a fogyasztó meg sem rendelte volna a terméket az online shopban. Ez azt is jelenti, hogy a fogyasztó köteles a terméket saját költségén visszajuttatni az eladó részére, az eladó pedig köteles legkésőbb 30 napon belül a fogyasztó által kifizetett teljes összeget visszatéríteni.

10. Milyen költségeket kell a fogyasztónak viselnie a szerződéstől való elállásakor?

A hivatkozott rendelet egyértelműen úgy rendelkezik, hogy a fogyasztó elállásával összefüggésben kizárólag a termék eladó részére történő visszaküldésének költségeit köteles viselni, ezért a terméket nem adhatjuk fel utánvétellel vagy portóval. Az eladó az elállás miatt sem kötbérfizetési kötelezettséget, sem bármilyen pénzbeli büntetést nem róhat a fogyasztóra. Ezzel összefüggésben a termék ingyenes kiszállításának díját sem lehet utólag a fogyasztóra terhelni. A termék esetleges rendeltetésszerű használatáért használati díjat és az emiatt fellépő esetleges értékcsökkenés (karcolások) megtérítését sem lehet a fogyasztótól követelni, de amennyiben a terméket nem rendeltetésszerűen használtuk, az eladó kártérítést követelhet a termék esetleges meghibásodása, károsodása és értékcsökkenése miatt.

11. Minden internetes szerződés esetén megilleti a fogyasztót az elállási jog?

Nem, mivel a rendelet tételesen felsorolja azokat az esetköröket, amikor nem gondolhatjuk meg magunkat a termék átvétele vagy a szolgáltatásra vonatkozó szerződéskötés után. Feltétlenül tudnunk kell azokról az esetekről, amikor nem gyakorolhatjuk elállási jogunkat, hogy a vásárlási döntésünk előtt ezt a körülményt is mérlegelhessük.

12. Az online kereskedő meghatározhat-e a rendelet szabályaitól eltérő, a fogyasztóra nézve hátrányosabb szerződési feltételeket?

Nem, mivel a rendelet szabályaitól csak a fogyasztóra nézve előnyösebb, kedvezőbb módon lehet eltérni, például 14 munkanapnál hosszabb elállási határidő biztosításával. Emellett az eladó biztosíthatja az elállási jogot olyan termékekre is, amelyek esetén egyébként a rendelet kizárja a fogyasztó szerződéstől való visszalépését.

13. Melyik jogszabály határozza meg azokat az esetköröket, amikor nem gyakorolhatjuk az elállási jogot a termék átvétele után?

Ezeket az eseteket szintén a távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet (rendelet) sorolja fel.

14. Visszakövetelhetem a vételárat olyan termék esetén, amelyet kifejezetten a saját kívánságomra, egyedi utasításaim alapján készítettek, állítottak elő?

Nem, mivel a vállalkozások nem kötelesek olyan termékek feltétlen visszavételére, amely a fogyasztó személyéhez kötött, illetve amelyet a fogyasztó egyedi utasításai alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő. Ha ezekben az esetekben elfogadnánk az elállási jog gyakorlását, akkor gazdaságilag értéktelenné válna a dolog, hiszen a kereskedő már nem tudná a kizárólag az azt megrendelő fogyasztó számára értékkel bíró egyedi jellegű terméket más vevő számára értékesíteni.

15. Mikor veszítjük el elállási jogunkat műsoros CD, DVD lemez, illetve számítógépes szoftverek vásárlásakor?

A lemezen tárolt szerzői művek (CD, DVD), valamint a számítógépes szoftverek esetében akkor nem gyakorolhatjuk elállási jogunkat, ha a csomagolást (védőfóliát) már felbontottuk, hiszen ilyenkor lehetővé válik számunkra a szerzői jogi védelem alá eső termék használata, valamint többszörözése is, amelyért szerzői jogdíjat kellene fizetni. Ha azonban a terméket az eredeti csomagolásban, felbontatlanul visszaküldjük vagy visszavisszük az eladó üzletébe, az eladó köteles az általunk kifizetett összeget részünkre visszafizetni.



Egyéb kérdések a webáruházzal kapcsolatosan

1. Hova fordulhatok észrevételemmel, panaszommal, kérdésemmel?

Észrevételeit a címen, illetve az Ügyfélszolgálat menüpont alatt várjuk.

• Ügyfélszolgálat

Kérdéseivel, észrevételeivel forduljon hozzánk bizalommal elérhetőségeink valamelyikén!

Skype nevünk: CCT.HU MSN
• Információk

Kyocera Platina Partner




• Csatlakozz hozzánk

Kövess minket facebook-on is, hogy az elsők között értesülhess akcióinkról, híreinkről.

• Kyocera
Az Észak-alföldi régió Kiemelt Értékesítési Partnere, Garanciális Szervize. Tudjon meg többet a Kyocera termékeiről és szolgáltatásairól.

www.kyocera.cct.hu

• Sikeres pályázatok
• Hírlevél

Kérjük adja meg e-mail címét, és iratkozzon fel hírlevelünkre, ha szeretne értesülni legújabb akciós ajánlatainkról, híreinkről!

Feliratkozok!

Informatikai üzemeltetés: DetCom Systems

Olcsóbbat

Megbízható bolt


Látogassa meg a CCT.HU webüzletet a ShopManian




Árukereső, a hiteles vásárlási kalauz


Pick Pack Pont


Pick Pack Pont



Pick Pack Pont



Xerox kiemelt viszonteladó

x x x x x x x x x